Servis za upoznavanje

петак, 4. јун 2010.

dildo

Jednom kad smo razgovarali o našim fantazijama smo u vrlo uspaljen razgovor, za mene, o tome kako bi se Gemma nestašan s drugom ženom u krevetu. Ona je uvedena u mom umu njenu sliku da jednostrano dildo zabavu. Kad sam je pitao tko je ona bi se u krevet, ona mi je dala nekoliko filmskih zvijezda i sapunom da pričini. Imali smo razgovarali o tim prije nego tako da nisam bio iznenađen ona spominje žene, ali moj um, moj penis i ako sam iskren, bio je stimuliran ideja o njoj s bračnim završio igračku dajući joj zadovoljstvo. Kad je igrao sa našim omiljenim vibratori sam volio gledati izraz njezina lica i često se svidjela ideja o vidim da pleasured izraz jer je bio ispunjen do više od samo mene.
Tu je nesumnjivo voajerski stranu u moje senzualnosti i svidjela mi se ideja gledanja i masturbira dok Gemma uživao je svoju djevojku na djevojka, ili čak više djevojke, zabava.
Vrijeme je prolazilo i mi uživali fantazije trenutak i do neke mjere je postao zaboravljen.
Onda jednog dana, kada je jedan od Gemma's friends Jodi je došao na ručak, to je bio vrlo velik dio katapultirani natrag u prvom planu moje svijesti. Kad Gemma me upoznao s Jodi imala familijarnost o njoj. Nakon nekog vremena, te neke pića, to sinulo mi je da je imala više od prolazu podsjeća na jednu od Gemma's zvijezda sapunice fantasy likova. Imao sam primijetio, ali njenom reakcijom Gemma nije pokupila sve priznanje sličnosti. Sa svojim tamne kose i prilično mršavih tijela i ona me podsjeti australska glumica sapun sasvim malo, ali da je stavljanjem na jednoj strani sam ponudio da otvorite bocu vina za pomoć djevojke uživaju u svojem dugo čekala nadoknaditi.
Pijenje osim na povremenim stranke, a osobito tijekom dana, ali je neobična vina tekla sasvim slobodno i sam glumio konobara pozorno, pazeći pritom da su imali dobar provod u lounge dolje dok sam radio u kuhinji. Sam mogao čuti zvuk branje gore kao smijeh i giggles prožeta zrak. Zvučalo kao dobro vrijeme je da su i vina više od stupanja na snagu.
Gemma je došao u kuhinju grleći me s leđa i ljubio mi vrat vrlo zavodljivo. Vi ok? I upita. Dobivanje malo profućkan zapravo dolaze nešto nerazgovjetan odgovor. Možete li nam napraviti nekoliko koktela? Pristao sam. Votka na redu? To je bio. Nakon isporukom vrč 'seksa na plaži' sam u mirovini opet u kuhinju.
Smijeha i sms chat nastavio i nakon nekog vremena sam opet posjetio. Ovaj put bio je poljubac nešto više strastveni i prati ruke kliznim gore i dolje moj prepona koji je nagrađen s gotovo trenutno raste trbuhom kao moj penis napete protiv moje traperice. Gemma se smijali i onda mi je postavio zanimljivo pitanje. Tko mislite Jodi izgleda pomalo kao? Izabrao sam diplomatski odgovor, znajući vrlo dobro da je ona dobra sličnosti jedna od Gemma's fantasy 'double-Ender' djevojke.
Pokušavajući da izgledaju zbunjeno, ona sažali na mene i šapnuo u moje uho ime sapuna. Moj penis nastavio je svoj put prema gore kao što je pogledao me u znajući put i giggled. Možemo li imati neki više pića molimo i da će ih dovesti do uskoro je došao zahtjev.
Sam pripremio pića, kao i razmišljanja o mnogim stvarima kao što sam mogao da će me odvratiti od moje mašte, a zatim nakon što se nastanio, uzeo najnovije boca pića stepenicama.
Tražite neugodno sam ušao u sobu, pokušava odvratiti pogled od moje sapun izgledaju podjednako u našoj kući. Nekoliko pića u kuhinji vjerojatno napravio moj priznanje gore nego normalne i više sam pokušao razmišljati o tome kako iznemoglo sličnosti može biti, više snažne činilo.
Ne brinite Pavao Gemma uzvišeni. Mi smo bili govori o puno stvari girly cijeli dan i Jodi zna o nekim od naših razgovora o 'nekim' žena da sam fancy. Uzeti nešto iznenađen od strane iskrenost razgovora sam nasmijala, olakšanje da sam ne mora nositi teret razlog povezanosti sapun zvijezda. Ah ok sam promrmljao, jednako da bi šokirani sljedeći dio razgovora.
Također smo razgovarali o tome kako veliki dio igračaka sam se u tome mi je orgazam. Budite dragi i dovesti moj dupina i Turističke Kunić dolje za Jodi pogledati zar ne? To je teško tražiti da bih odbiti i bio je okrenut na kod misao te djevojke pričaju o svojim tako intimno seksi igracke i fantazija.
Povrat čim sam mogao, na zahtjev, dao sam delfin i Travel Zec za djevojke.
Djevojke prošao igračaka međusobno diviti oblika i tekstura. Jodi upletena baze dupina i dotaknu kraj joj prst s igračka i osjetio trunke oduševiti. Uzimajući gore ona nježno ga staviti na vrh nosu i malo na recoiled senzacija. Mmmm .. nije loše, rekla je ona.
Turistička Zec je samo najbolje, rekao je Gemma. To je toliko moćan da će vas cumming u sekundi. Garantirano! Ona je donijela roza mekana roza igračka za Jodi pustiti joj ga ispitati bliže. A ti samo plug ovo u svoj auto upaljača thingy upita znatiželjni Jodi.
Gemma nasmijala, rekla kako je ona to koristi na par navrata na automobil putovanje, ali najbolje znaš, ona je zaustavio s nestašna pogled na njezinu licu, jest da smo kupili napajanja iz kamp sex shop kako bismo je mogli koristiti u zatvorenim prostorima . Jednako nestašna osmijeh pojavio se preko Jodi lice. Stvarno je izgovorio neuvjerljivo.
Da. Go get it, tako draga Jodi možete vidjeti koliko je jaka.
Trebaju drugi ne pitajući sam požurio do soba i vratio se s napajanjem. Nekoliko trenutak kasnije je s priključeni i povezani gore mimo čep kod kauč. Prekidač trzanje prema dolje i malo igračaka visok zujanje varalica sobi. Wow povikne Jodi, zvuči kao snažan i recoiled Gemma dotaknuo vrh nosu s tankim ružičastim njiše uši. Oh my god koja je zastrašujuće jaka došao njezin odgovor zapanjio. Moram dobiti neki sljedeći put sam u gradu.
Trenutaka tišine uslijedila nakon skretnice, od nezamislivi užitak davanja, igračke kliknuli off.
Prije nego moja želja potaknuti ju da ih koriste sad može osloboditi iz mojih usta diskretno kontrolirati Gemma izgovorio ponudu koju sam imao ugušena. Moje srce vozili u prijedlog i pokupila drugu tukao kad Jodi rekao je doći u iskušenje, ali osjećao previše sramežljivi da biste započeli danas. Kao što je moje uzbuđenje počela olovni visak Gemma mi šokiran ju je navelo da imaju ići.
Coyly, uz blagi rumenila koji se pojavljuju na obraze izjavila je kako nije bio siguran kako ga koristiti i osjetio malo nervozan. I 'll ići najprije na to rekli Gemma smjelo. Na moje oduševljenje, uzimajući inicijativu Gemma trzanje na prekidač, legao natrag na kauč zabadanje joj zdjelica lagano prema gore. Uzimajući putovanja kunića humak joj maca potiska prema naprijed u svom tankom hlačama ona je stupila u kontakt s tkanina i odmah pustiti ugodno uzdiše. Ona uklanja zujanje igračka nekoliko milimetara daleko od nje hlače i pogledao preko na Jodi i mene onda. Pogledajte kako moćan da je, čak i kroz nešto odjeće Gemma pouzdano oglašava igračka.
Jodi miješaju više na samu Gemma na kauč i proguta nervozno, grizu svoje usne s dna radoznao pogled na njezinu licu. Sam stajao u sobi gledajući u divljenje mojih seksi žena i njezina odvažnost osnovana u svom seksualnom poziva. Moje vlastito iskustvo seksualnog poziva očito kao moj penis napete pobjeći moje traperice. Molimo vas da ne zaustavi još tiho izjasnio Jodi i Gemma dužan po povratku zujanje igračka za tkaninu njezinih hlača, ali ovoga puta gurajući teže igrati na usnama joj maca, zatvarajući oči u slast. Jodi stavljen ruku na rame i Gemma's snuggled izbliza tako da je mogao osjetiti njezin povećao disanje kao igračka njezine stimulirano kroz njezin hlače.
Preselio sam se naprijed i sjeo na kauč u prostoru nasuprot Jodi, jednako na ono što je bio zanesen odvija pred nama. Ljubio sam Gemma strasno i njezin mekani poljubio odgovor shvatio kako je ona uključena je za vino i koktele rabi istraživanja. Pitate se što bih dobiti odgovor sam dosegla dolje i izdvajali u drawstring akord da učvršćeni bijele hlače u struku. Nema ukora došao.
Pogledao sam preko na Jodi i naše oči susreo u razumijevanju. Uzimajući moj dovesti Jodi dosegao preko i nakon kratkog petljati vibrator toy undid gumb koji održavaju pojas zatvorena. Još uvijek nema ukor i igračka hummed nemilosrdno. Hlače sada labave od svojih glavnih pričvršćivanja smo oboje nježno tugged na pojas i gumbima koji su ostali predali njihovo držanje izlažu Gemma's trbuh i tankog materijala njezine gaćice.
Ne pitajući Gemma skliznuo lijevom rukom u njezine gaćice, kreće igračku od izvan njezina odjeća s njom druge strane i klizi dolje unutar lagani materijal koji joj pokriva sada nalijevanje mokro maca. Zastala je na kratko, u sebi zadržati od climaxing prerano, a zatim sa svojim zatvorenim očima vratio pulsirajući igračku da joj maca, koji se sada u mogućnosti da dio njezine meke, glatke usne i push zeca protiv svoje natečene gumb. Fuck me da je tako dobra ona spluttered između užurbanog diše.
Gubitak vlastite inhibicije sam tugged na tipke moje traperice i povukao ih tako da oni gapped širom otvorena otkriva ispupčen obris moj hard penis u moje bokserice. Ja sam često rekao Gemma kako sam realistic dildos volio ideju da ju silovati od strane nekoliko ljudi odjednom i to je bio Chanel to igra da se za pravi, ako je Jodi slijedili moje vodstvo. Ja se usudio nadati.
Sam se preselio bliže Gemma i nježno poljubio joj vrat. Ona je ljubio joj vrat bude nuzzled i stenjali u slast. Jodi Zrcaljena moje radnje i Gemma's glavu pao natrag u ekstazi. Zastala putovanja kunić pozornosti kao što je bio početak da bi njezin klitoris vibrirati, gotovo bolno, ali je postala izgubljena u pozornost joj uzbuđeni partnera u zavođenja.
Ja grickaju joj uho režanj i tako je Jodi. JA ran moje prste kroz kosu i ona je lagano neka igračka pritisnite protiv svoje natečene gumb opet. Jodi pratili moj olova i Gemma stenjali u zanos.
Stavio sam mekan, glasan poljubac na otvorenom usnice i ona je odgovorila jak, jako uzbuđeni poljubac leđa. Ja izdvajali daleko moje glave i Jodi slijedi moj poljubac s jednako strastvenim jednog od vlastitih na kojima Gemma otopi. Pomozi mi dobili te hlače off Gemma šapnuo i između Jodi i ja smo ih skliznula dolje dalje kako je podigao bokovima do malo pomoći toka materijala njoj gležnjeve.
Sada mi je vodeći Jodi uhvatio tanki pojas od Gemma's bijele tange gaćice i ja slijedio. Opet s laganim pokretom strap on dildos Gemma smo skliznuli ispijanje gaćice dolje da joj bedra otkrivajući joj je nedavno voskom maca, prikrivala na neki produžili svojim rukama i ružičasta igračka stimulirajući klitoris. Gledajući Jodi pogled shvatio sam da je to ne samo mi koji osniva glatke cijele vagina gorgeously privlačan. Više jecaje nakon što je povećana sloboda dopustili su joj da uronite igračku dublje u nju vlagu, a već joj premlatiti engorged gumb
Jesam li ja jedina koja svira je rekla, u ton koji je bio više nego bilo koji poziv pitanje.
Imao sam do sada opirao jer sam bio previše zadubljen u sceni svira od prije mene, a dijelom jer sam bio vjerojatno samo nekoliko stokes od pucanja, ali je uzeo moj poziv i skliznuo mi ruku u moje bokserice i opasan lupanje pijetao. Jodi koje ne drugi redak povukao svoju traper suknju dovoljno gore joj omogućavaju da omaći odriješene ruke u njezine hlače i početi sama prsta.
Gemma činilo zadovoljstvo da se nije što je bio potpuno sebična i vratio se manipulacije njezine igračke i njezin užitak. Gledajući Jodi joj odvratiti od vlastite self stimulacije sam signalizirao da ću povući Gemma's Majica preko glave. Gemma zadovoljstvom na predah od rabbit's bombardovanje neka igračka padne na jednu stranu kao što smo podigla majicu preko glave gore i raširenim rukama otkriva joj grudnjak bijele i lijepe rascjep. Osjetivši putovanja zec ju je preusmjereni na rubu vrlo brzo sam dosegla da kauč, pokupila odbačena igračka delfin i predala joj. Zahvalni osmijeh prešao joj usne slijedi duboki strastveni poljubac.
Jesmo li mi jedini koji sam svira rekao quizzically.
Uz malo brz Gemma upletena baze dupina. To briznula u životu i bio je brzo prebačen u njoj još uvijek oštar maca.
Uzimajući priliku Jodi iščašenje joj gaćice na pod nogama te ih na jednu stranu, branje gore odbačena putovanja zeca i to pritiskom protiv svoje dobro manicured maca. Krik oduševljenja nakon što je intenzivan vibracija biste ju umočen u sok teče pobuđeno stanje.
Nakon kratkog praska pozornosti na nju maca od kunića vratili smo se u ogledalo igru. Daljnje duboke poljupce izmjenjivali su među nama kao i mi skliznuo Gemma's grudnjak remeni na ramenu. Ja izdvajali remen dolje, Gemma pomaganje u pomaganju bijega ruku tanki bijeli remen. Jodi slijedili odijelo. Grudnjak je ostao u mjestu, ali izazovno otkriva više od njezine pune grudi i smjelih krivulja materijala koji jedva pokriva gdje smo zamislili joj bradavice će biti. Vi ste kao što je iznenađujuće tits I whispered.
Gemma je zaustavljen koristeći Dolphin trenutno i radio joj prste u njoj maca šerif sa nas kako je bila mokra i kako rožnat osjećala.
Vučenje joj grudnjak čaše naprijed i dolje sam izložen njezin puni cupped desne dojke na oduševljenje Jodi i mene. Gemma ima najviše amazing grudi, puna cupped ali čvrsto i njezine bradavice popeo na izloženosti zraku. Jodi Zrcaljena moje akcije i izložena druge dojke. Mi oklijevao s našim prstima, kruži ukrućivanje bradavica i stavljanje nježnim poljupcima protiv njezine bradavice i krivulja joj pune čaše. U želji da uživaju više pozornosti Gemma lijeve joj maca bez nadzora i undid nje grudnjak, odbacujući ga preko sobe.
Svoje ruke brzo se vrati kaplje mokri maca gdje je i sama istražiti rukom prije mene soka nude se dva natkrivena prste lizati dok Jodi pogledala na zavidno. Ne želeći propustiti Gemma ponudio zahvalna Jodi nekih "Sticky Fingers" sisati sa sokovima brzo slurped čist. Povrat komplementa sam gledao u čuđenje kao Jodi masira joj maca prije nego što nudi Gemma proizvode njezina rada. Ona lizali prste zavodljivo i pitao za više. Jodi uredno obvezu.
Tebi je red. Gemma rekla Jodi. Donesite igračka povući meda molim. Sam slušao i sa mojim traperice klizi oko moje hips sam dashed off pohlepno završiti moj nalog
Vratio sam se sa mojim robu svjedoka fantastičan pogled.
Jodi je sjedio u sredini kauč. Gemma's odjeće su sada kaskadnog preko dnevnog boravka. Ona je kleknuo na pod između Jodi noge s putovanja kunića spremna za akciju. Switch trzanje dolje, igračke hummed u život i Jodi squealed u očekivanju. Jodi pao rukama prema dolje i izdvajali joj usne otvorene kako bi se Gemma igračku protiv nje klitoris. Ona je još stenjali u apsolutnim ekstazi kao igračka je sve da bi joj gumb eksplodirati.
Njezina jauk povećana u intenzitetom kao Gemma gurnuo igračku teško protiv nje klitoris. Kao što je počela gubiti kontrolu nad tijelom jednog od Jodi ruke prebačen u Gemma's kose, gdje je održana uz čvrsti stisak. Drugi masira grudi kroz joj majicu kao ona writhed u zadovoljstvu koje graniče na agoniju.
I pao mi traperice do poda i skliznuo moje bokserice. Moj penis stoji ponosno i da je blizu eksplozije. Sjedeći na kauč tako da sam mogao dobiti bliski pogled Gemma's posla sam stroked moj penis uskliknula ono jebeni veliki prizor je to bio. Obje djevojke pogledao u mene trenutno, napeto gleda na moje nabrekle kacigu sa pre-cum oozing ljubičasta kupola i trčanje dolje vratila na moje ruke, ali onda se vraćaju na svoje zadovoljstvo.
Previše! Previše! Jodi plakala. To je bolan.
Gemma pao putovanje kunića pod i zamijenio svoj akcijski njezin treperenja jezik. Vidio sam joj liže napeto sa svojim nosom dodiruje samo uski pojas stidne dlake na Jodi je inače glatke maca. Gledao sam kako je pala par njezine crne nokat obložen prste u Jodi's mokro maca, pretraživanje out joj grubo mjestu onda se spustili opet na nju maca sa svojim ustima.
Ona pogleda u mene kao ona isisan i lizali Jodi koji sada je tako glasno stenjući Znao sam da je blizu dolaska. Gledajući me u oči ona sama podiže na koljena, guraju joj dupe u zrak istovremeno čuvajući joj poticanje Jodi sa svojim ustima.
Primio sam joj poruku odmah i preselio iz kauč kleknuti iza nje. Igrala natrag na vodič moj penis u njezinu mokru maca namakanje. Sa pritiskom na moj hips moj kurac nju ušao i uz daljnje guranje sam ga odvezli u teško do balčaka. Kao što sam ganut moj zdjelice naprijed i nazad držeći bokovima sam mogao osjetiti moje bliži erupcija. Pogled Gemma usmeno pleasuring Jodi koji je bio očito u ekstatičnom zanosa postaje previše da zadrži puno duže.
Jodi je izjavila da je cumming kao ona širiti njezine noge još šire to pustiti Gemma gurati svoje prste još dublje u nju maca i cupped kako njezine grudi u ekstazi sa svojim majicu i grudnjak gura se s puta kako bi mogla sama držati u svome trenutku orgazma . Moj penis pulsirajuće iz tople spurts sperma u Gemma kao što sam dosegao vrhunac mog. Gotovo prolazu k nesvjestice snage izdanju, sam pao malo naprijed dosežu do Gemma's cup grudi u mojim rukama.upoznavanje preko interneta
Nemojte prestati! Trebam jebeni hard, rekla je ona kao moj penis počela zazirati njegova nastojanja gotovo na mjestu gdje ga je slip od nje maca.
Sada Jodi je preuzeo kontrolu da malo oporavio od svoje orgazmičke stupor. Ostani tu, rekla je Gemma prilično assertively. Wank svoj maca dok ja dođem do vas. Gemma dužni, koji borave na svojim koljenima i dostizanje natrag s jednom rukom prstima kretati brže u krug oko nje posrnuli klitoris, podmazuje moje sperma i sok od vlastite ejakulacije.
Jodi preselila iz kauč brzo kutiju Goodies donio iz mojih prethodnih kazati. Branje vanjska strana remen na dildo je inquisitively pogledao malo izbačenim srebro gumb. Prije nego što skliznuti manje dildo u vas, pritisnite tipku dolje, ja panted. Ona ima vibrator klitoris stimulirati svoje sam obavijestio zapravo sviđa. Nakon moje upute ona pritisne gumb, trenutačno divili niskom šum dildo i skliznuo kraći Dong unutar njezina vlažnost. Brzo je pričvršćivanje na mjesto ona pao na koljena i yelped kako je to dobro osjetio.
Sjednite na kauč ona mi je uputio kao ona povukla svoju razbarušen Majica do preko glave je bacio na pod da se pridruže hrpa odbačene odjeće. Grudnjak koji je gura i već izlažu svoje grudi i bradavice čvrsto slijede majicu na katu s napuštena kvrcnuti nad određeni član ručni zglob.
Do sada moj penis je pao s Gemma, prekriven u našoj sokovima i crvene i natečen od nedavnog napora, ali to fantastično iskustvo je već making me opet s trunke uzbuđenja.
Jodi i ja zamijenili mjesta.
Sjedio sam na kauč, i dalje hipnotiziran gledajući Gemma na koljena igranje sa sebe, ali još više uzbuđen djevojka na koljenima iza nje o za guranje strapped na vibrator u moju ženu.
Gemma korak naprijed malo stavljanje ruku pod moje loptice dok dostizanje natrag da bi Jodi slajd plastike pijetao u nju. Ah mi zajebavati, to je dobro, rekla je Jodi je gurnula naprijed sa svojim kukovima. Svaki put Jodi potresle naprijed i natrag Gemma neka se zgražavaju i uzdiše. Jodi je povećanje njezine brzine kao što je i sama steadied stavljanjem svoje ruke na bokovima Gemma's kao što sam učinio.
Sa pokret osnivanja Gemma uzela druge strane i počela stisnuti osovinu moj penis pumpa krv natrag u i izraditi moj penis krut povratak. Pogledao sam na izraz radosti na licu, a uhvaćen pogled na njezine grudi trzanje naprijed-nazad s lupa ona je primanje i osjećao sam se život teče natrag u moj penis. Pogledao sam na Jodi rukama zasađeno Gemma's bokovima i njezin uspravno bradavice od uzbuđenja jebeni joj i dalje život pumped u mene. Kao Jodi sam uhvatio Gemma's kosa stalni meni i mojoj drugoj bijesno wanked moje sada teško probadanja. Oh da sam ponovio nekoliko puta. Pogled mi je poticajno onu moju wildest dreams.
Fuck me hard i brza Gemma screeched i osjećao sam se ona je blizu erupcije. Jodi obvezni i odvezli bokovima unatrag i naprijed s čudesnom brzinom. Gemma počela stenjati više i više glasno i sam bio blizu opet do orgazma. Ah jebi, jebi Ah, ah jebi Gemma blurted se kao ona klimaks i onda srušila naprijed sa masivnim osjećaj release koji nadvladao nju.
Jodi pao natrag i povukao mač plastike penis da je guranje prema i iz Gemma je vruće, mokro, ljepljive maca. Klečeći ispred mene Gemma samo uspjela šapnuti naredba za mene da bi wanking. Ja sam kao što sam bio rekao i pumped moje nabrekle kruta šipka teže jer sam prišao još jedan vulkanska erupcija.
Kako bi potaknula me djevojke kleknuo ispred mene i namjerno strastveno poljubio dok se gleda preko na mene, smijući se dok su na taj način. Bilo je previše da držite leđa, a ja sam bio proglašen Cumming glasno. Savijanje prema naprijed brzo Gemma omotan oko usta moj penis kao prvi zalogaja vruće sperme otpustio iz mene. Nakon moje prve dvije konvulzije ona izdvajali daleko, jasno zadržavši gutljaj s sperma, otvaranja usta zavodljivo pustiti ljepljivu tekućinu pokrenuti iz kutova usta, neka kaplje na njezin prsima ispod vrata, s malim zrno od fitilj koji teče između njezine grudi. Ipak stroking moj penis preostalih nekoliko spurts sperma splattered po mom trbuhu sa posljednjih ostataka trčanje dolje moj vratilo.
Djevojke opet poljubila duboko, jasno razmjenu vruće hrabrost da Gemma je uhvaćen u usta a zatim naslonjena leđa jedni od drugih, otvaraju svoja široka usta da ga neka kaskadni iz njihovih usta, pomiješana sa vlastitim slinu na kapati na svoje grudi i mali tantalizingly down njihove podjele. Gemma zavodljivo masažu ljepljive nered u Jodi je bezobrazan tits i već teško bradavice uslijedila još jedna duboko poljubac. Odugovlačeći izazovno ona trag uzorak oko nje bradavice i Jodi uzdahne kao odgovor.
Još uvijek okrenut na moj lupanje dildo u svom Jodi scooped bazen cum iz mog trbuha i cupped ruku oko jedne od Gemma's grudima, polako se umijesi u Gemma's pune čaše, uzrokujući joj bradavicu to nakljukati dalje na četkicu za ruke i učinak hlađenja zraka na vlažnom premaz tekućine.
Uz žar od umire naša strast djevojke preselio i sjede obje strane mene na kauč s njihovim glavama lolling na jastucima od seksualne iscrpljenosti. Slab šum podzemnih vibrator još uvijek ustrajala. Sa mrmljanje zadovoljstvo mi je počeo da prijeđu u na post orgasmic drijem.
Kao konačni bacanja njezina rožnat želja, Gemma savijena preko mene i poljubio, dijeljenje okus mojih vruće, ljepljive hrabrost da su ona i Jodi uživao zamazivanje na svaki drugi nekoliko trenutaka ranije. Možda je vaš red da se na sve četiri i mi lizati sada je, rekao je u hushed ton joj oči zatvorene. Sam prisiljen blagi šum odgovor kroz moj post coital kolaps. Želite li da sam pitao. Pogotovo ako vam neka Jodi jebi od iza je prošaptala jer je otišao u odgodu.
Mi otišao u doze da se oporavi od naših nastojanja i savoring ranije trenutke iz naše posebne poslijepodne i osjetio sam blagi tremor uzbuđenja i njen posljednji, drijem popunjena, nekoliko riječi.

Нема коментара:

Постави коментар