Servis za upoznavanje

понедељак, 21. јун 2010.

intimno druzenje

Kad sam hodio putem do svoje kabine, strogo sam pogledao na moj administrativne asistent. Izgledala je nervozno leđa. "Melissa", rekoh, "molimo Vas da dođete u moj ured na nekoliko minuta." Kada smo bili u mom uredu, sam sjedio na mom stolu, nagnutom prema natrag u moj stolac, i reče: "Molim, zatvorite vrata, i sjedi . "

Kad je udovoljeno sam počeo, "Melissa, tijekom prve dvije godine ovdje kao moj administrativne asistent, vaš je nastup bio primjeran. To je razlog zašto sam ciklona vaše ponašanje tijekom posljednja četiri mjeseca. Vi često dolaze na posao kasno, a ti su stvaranje mnogih bezbrižan pogreške. Drugi su bez previše. Oni su se žalili na mene. Imao sam se ispričati u vaše ime, i pronalaze isprike za vas. "

Melissa sub nervozno. Ona ima dugu plavu kosu. Njezine oči su plavo od neba bez oblaka. Njezina koža je boje krema sa samo savjet od jagoda u njoj. Melissa je odrastao u Engleskoj, i govori s lijepim pernat naglaskom. Ona je svježa i nevina. Ona je nosio ukusna, skromna haljinu, i izgleda poput holivudskih sliku odgovarajuće mlada dama u filmovima napravio tijekom 1930-ih i 1940-ih.

"Žao mi je," bio je sve što je mogao reći.

"Imate li objašnjenje?" Upitao sam.

"Bilo je događaja u mom privatnom životu ..." počela ", ali slažem se da oni ne bi trebali utjecati moje ponašanje ovdje."

"Oni sigurno ne bi trebali imati. Zbog zabrinjavajućim ekonomske puta sam bio prisiljen napraviti neke prilično teške odluke o tome tko to držati na platnoj listi. Ja sam bio pod nekim pritiskom da se požar, Melissa. "Sam zaustavio na trenutak, gledajući Melissa postati još više nervozna. "Vjerujete li da možete vratiti na svoju prethodnu izvedbu razini?"

"Da, gospodin Evans, ja sigurno ne."

"Svakako se nadam tako, rekao sam:" Tako sam odlučio dati drugu priliku. "Melissa izgledao jako olakšan. "Međutim, ja ne vjerujem da bi bilo fer da one svoje suradnike koje sam imao da se otpusti za to da prođe bez nekih korektivnih mjera. Imam dvije mogućnosti, a ja vas pitati da izaberete između njih. Prvi,intimni oglasi je da ste prihvatili deset postotno smanjenje plaća, počevši danas. Ti će se složiti da je to bolje raskida najave. "

"Da, ja sigurno ne."

"Drugi, za koji se nadam se odlučite, da li podnijeti u moj ured subotu ujutro u 10:00 za veslanje sjednicu." Nakon duge pauze sam nasmijala sardonically, i reče: "Vi crvenjeti. Vi ste svjesni da ako se odlučite na drugi kaznu, od vas će se tražiti da izlažite lijepim golom dno u moje veslo i moje oči. "

"Gospodin Evans, "počela je ogorčeno," s tako nepristojan prijedlog da se osjećam kao da sam trebao napustiti svoj ured, i podnese ostavku odjednom. Na samom kraju, ja bi trebao prihvatiti prvu alternativu. "Zastala je. "Nažalost, JA pa ipak imati studentski krediti za otplatiti."

"Oni su studentski krediti sretan za mene, Melissa, rekao sam s osmijehom. "Ja sam obličje naprijed to ovaj. Mogao bih vam dati svoje zatim kazne, ali nisam kupio veslo još, a ja ne želim nikoga čuti što se događa ovdje. Te će se očekivati da se ovdje u 10:00 sati u subotu. Bolje je ne bude kasno minute. "

"Neću se, g. Evans", moje neugodno administrativne napominje.

"Ti, Melissa, morate se brinuti o nezaposlenosti:" Ja sam objasnio. "Ja morate brinuti o gubljenja cijelog poduzeća. Ako se to dogodi, svi ćemo biti nezaposleni. Mi moramo sarađivati i raditi savjesno. Moram priznati da sam te unajmljen, ne samo zbog svoje stručne kvalifikacije, ali zbog svoje ljepote i svoje klasične elegancije i pravilno. JA naviknut biti ponosni da se Vas da Offsite sastanke sa mnom. Sada je moja odgovornost kao poslodavca koji će vam pomoći da nastavi svoje ranije navike.

"To je razlog zašto je to potrebno za oba od nas raditi na poboljšanju vaše učinkovitosti. Siguran sam da možemo uspjeti. Molimo Vas da se na vrijeme u subotu. "

Tijekom ostatak tjedna Melissa blushed kad mi je vidjela, i pokušao ne gledati na moje oči. Ja se nasmiješio joj na način da sam se nadao nisu bili previše očito pohotne. JA bi bilo nepošteno ne priznati da sam relished moj priliku. Melissa je odličan lik. Gledam prema naprijed okreće joj ukusna derriиre na svijetlo crvena. Svake noći sam ležao u krevetu masturbira kao što sam zamisliti što će se dogoditi.

Kad je napokon došao dan, bio sam u moj ured od 9:30 ujutro. Ja lijevo od vrata do moj ured otvoren. Mogao sam postaviti moj sat po vremenu Melissa ušli u 10:00. "Pa, dobro jutro, Melissa, rekao sam veselo.

"Dobro jutro, g. Evans", rekla je tiho, gledajući dolje na podu.

"Molim, zatvorite i zaključati vrata. Dao sam zaštitar dan s platiti, ali ne želim da se bilo kakve šanse na nas bude prekinut. Kad je udovoljeno sam rekao: "Stvarno se dosta danas, Melissa. Volim način na koji vaše cvjetne bluza i plave traperice prikazati izvrsne figure do prednosti. Uvijek sam bio nadopunjen na vlasništvo lijepu administrativne asistent. "

"Hvala vam, gospodine Evans."

"Kao što smo razgovarali, koje je potrebno ukloniti svoje traperice i gaćice, pa možda i početak." Kako Melissa sjeo na stolicu ispred mom stolu, šetao sam se pred moj stol, nagnutom prema natrag protiv nje, i gledao nestrpljivo. Ona odriješen joj cipele, i maknuti ih i njezin čarape. Sporije, ona izdvajali off joj plave traperice. "Imate odlične noge, rekao sam. Nakon duge pauze, ona je brzo uklonjena joj gaćice.

"A imate najljepše, obrijana maca," uskliknuo sam od radosti. "Je li vaš dječak prijatelj vas da se obrije?"

"Nemam dječak prijatelj," Melissa odgovori, prije dodavanja brzo, "Ja ne dopuštaju ljudima da me podići u barovima bilo. Kad sam znao da će biti maknuti prije nego što mi gaćice, činilo prikladno za brijanje. "

"To je zasigurno bio zamišljen od vas. Ja sam vrlo jasno radije da bude obrijan. Molimo vas da dođete bliže, pa da mogu pregledati svoj većini privatnih prostora. "

Kada je posluša, ja nasmijala se i reče: "Vi ste crvenjenje. To je najviše divno prikladno. To znači da se ne koriste za svlačenje pred čovjeka. Vaše lice je skoro kao crvene kao što sam uskoro će učiniti tvoj dno. "Sam pobjegao nazad nekoliko prsta na desnoj ruci protiv Melissa nije savršen Mons Verenis, govoreći:" Ovo je kao glatka i bez dlaka je pićka od devet godina star djevojka . Volim način na koji imate mali nasip, i dobro definirane slit bez dražice kapuljačom. "JA baciti moj srednji kažiprst u njoj razrezan, i dodao:" Imate dobro razvijen klitoris, međutim. Vi ste također mokro, tako da znam ti si uživanje ovoga. "

"Volio bih da nije bilo", kazala je pod očiti napor. "To se osjeća nepristojan od mene."

"Pa, Melissa, rekao sam maknuti moj prst," Ja ne smeta reći da je moj penis je tvrda i ravna upravo sada. Ali mi nije došao ovdje da bi ljubav. Došli smo ovdje kako bi vam bolje podređenog. Idi na polici knjigu tamo, a mi svoje iznijet 'veslo. "

Kao što se okrenula oko sebe i sam hodio je rekao, "Vaš telad savršeno su formirani, Melissa, i volim jamice na leđa koljena." Kada se vratila s lopaticama sam dodao, "bedrima ispod genitalne regije su tako lijepe Ja ih mogu zamisliti diviti na filmsko platno. "

Melissa je stajao preda mnom, i predao mi veslo, ali sam rekao: "Prije nego mi veslo, Melissa, ja bih vam se sviđa da ga pregledaju. Kao što ste mogli očekivati, imao sam problema s pronalaženjem dućan koji prodaje tih. Isprva sam htjela kupiti jedan napravljen od crnog oraha, jer je senzualne tamne boje, a drvo je teže. Mislio sam da bi omogućilo mi je da puše veću moć. Srećom, ja govorio da čovjek koji je u vlasništvu erotske price o našim zahtjevima. On je predložio hickory veslo umjesto. On je objasnio da je jednako teško kao crni orah, ali lakši, i da bi vrlo lakoću dodaj u žalac.

"Možete vidjeti koliko dobro uglačane je, Melissa. Rubovi su pažljivo zaobljena. Ona je dobila tri sloja ne-žuti lak. Ne možete pomoći, ali diviti zrna. Ja konkretno pitao za dugo veslo, tako da sam mogao predati puše dovoljno poluge. Glava je sedamnaest inča u duljinu, a četiri inča u širinu. Ručka je devet i pol inča. U prošlosti su djeca 'učio u iznosu od hickory stick,' za kojeg razloga, "rekla sam uz osmjeh. "Mi smo sretni što sam došao u dućan, kada sam učinio. To je bio posljednji veslo kao što je ovaj na lageru. To je sasvim malo duže nego drugima, i skuplji. Sam ga izabrao, jer mislim da je vrlo važno za vas da imaju koristi od ovog iskustva.

"Pa, daj mi veslo, Melissa, rekao sam ugodno. "Ovo je vrijeme za nas da biste započeli. Sada želim vam da nagnuti se nad moj stol, stavite dlanove ruke na površinu, i staviti svoj lijepim golom dnu primati udarce ".

Ona je posluša, ali rep joj bluze pokriva većinu svoje stražnjice. "To neće raditi, rekao sam. "Vjerujem da ću morati pitati te to maknuti tvoj bluzu."

Kada je učinio, sam je rekao, "Ja sam oduševljen da ne nosi grudnjak. Pusti me pregledati svoje dojke. "Trčao sam prste moje lijeve ruke nad njom desne dojke, osjećaj bradavica, i rekao:" To je lijepo i teško. Vi stvarno uzbuđen. Mislim da ste bili veseli na ovaj previše. Možete imati nosi grudnjak, ali nije. Vi ne treba da obrije svoju vulve, ali ste učinili. "

"Gospodin Evans, možete izvući sve što perverzno seksualno zadovoljstvo iz mog nevolje možete, "Melissa, rekao je ljutito. "Ja sam ovaj trajna jer sam se, ali ako silovanju mi Kunem vam ja ću ići na policiju."

"Nemam namjeru te silovanje, Melissa, rekao sam reassuringly. "Ja bih vas zaštititi od nekoga tko je pokušao," trčao sam prste prema dolje prošlo ravni trbuh joj savršeno vulve, koji sam ušao s mojim srednji kažiprst. "To je još vlažnija nego prije. Ja bih, naravno, uživati voditi ljubav s vama, ali ako mi ikada učiniti, rekao sam s mojim prstom na ulazu u njezinu vaginu, što mi je drago da pronađete blokovi ", to će se dogoditi kao odgovor na vaš zahtjev, a ne mina.

"Vrlo dobro", nastavio sam. "Bend over, i pripremite se dobiti zasluženu kaznu. I like you Melissa. Zato ja ne namjeravam vas rado poštedio. Želim da se to doživljaj za oba od nas. Godina od sada će vam biti drago što dijeli ovaj događaj zajedno. Ja ne mogu višak da sam težak to pomoći da postanete savršeni zaposlenik ste bili kad sam vas zaposlili. "

Preselio sam iza nje, govoreći: "To je dobro. Zatim staviti svoje stražnjice samo malo više. "Ona stavi joj laktovi dolje na radni stol. "Savršeno! Volim način na vagini peeks se između vrhova bedra. Vaša dnu izgleda kao da je posebno stvoren za moje veslo. "Preselio sam kraj nje.

Kao Melissa plašljivo čekao moj prvi udarac, nisam mogao pomoći, ali komentirati, "Vaše grudi su prekrasne, Melissa. Drago mi je naredio da se ukloniti sve vaše odjeće. Vaša spanking će biti dugo i teško, ali to će biti dobar za vas. Imam bio obličje naprijed to događaj ovaj cijeli tjedan, pa sam će isporučiti puše sa značajnim entuzijazmom. Ja sam pohlepan tenisača. Mislim da ćete uskoro će se složiti da sam jak desnu ruku. "Sam joj nježno Potapšao rodila dno sa lopaticama nekoliko puta povećati svoju živčanog anticipacija. Onda sam ga ljuljati natrag u kružnim pokretima, i dao joj snažno odjeknuo šamar koji glasno.

"Oh", rekla je ona.

"To dobio vašu pažnju, zar ne?" Ja chuckled. "Volim način na vaše grudi preselio u trenutku udarca. JA je napravio pravu odluku da zakaže sjednicu ove stegovne za subotu, ne slažete? To svakako moglo se čuti na drugoj strani mog vrata. Je li ubod onako kako je trebalo? "

"Da je to učinio."

"Dobro. Ja ću se vratiti u trgovinu, vlasnik i reći o tome. Ja ću, naravno, nije mu reći svoje ime. "

"Nadam se da nije."

Ja spanked joj opet, ovaj put teže. Ona je plakala opet u većina divan način. "Hrabro, Melissa, hrabrost, rekao sam prije šopanje joj treći put. "Ovaj put vam nije rekao ništa, ali izraz na licu svoje lijepe pokazali da stvarno to osjećao," Ja gloated. "Mislite li da će vam pomoći da dolaze na posao na vrijeme?" Ja zadirkivali.

"Da, znam da će g. Evans", rekla je prije nego sam je spanked opet. "O molim Gospodine, molila je.

"O molim Gospodine," Ponovio sam ugodno. "Imajte davanja kao što ugodnijim molbe," Ja chuckled na moj duhoviti korištenje homofon. Onda sam joj spanked opet. "Molim, držati se kreće tvoj dno na tako ugodan način, rekao sam. To me stvarno ugodno. "

"Gospodin Evans, ovo stvarno boli. Koliko će to nastaviti? Morate se zaustaviti. "

"Ja sam taj koji će odlučiti koliko dugo batine nastavlja. Što duže traje na više uživam u tome. Sam više uživati, to traje duže. Upozorio sam te će to biti žestoko i dugotrajno batine. Ja sam samo zagrijavanje. Najbolji je još to treba. "Za ilustraciju moje točke, sam je spanked opet. "Još jednom čujem tvoj divan plakati. JA priželjkivanje JA je snimao ovaj na cam zapisničar. "

Melissa pokušao da ne kažem ništa, tako da je jedini zvuk je bio bučan šamar moje veslo protiv nje ukusna mesa. "Vaša ukusna dno postaje svijetlo crvena," Ja hvalio. "Volio bih te mogao vidjeti. To izgleda kao Valentine srce. "Ona je šutjela.

"To je toliko zabavno, rekao sam zestfully. "Ponekad sam ciljati svoje desnom obrazu, rekao sam šopanje s desne strane. "Ponekad sam ciljati svoje lijevom obrazu, rekao sam joj dok je spanking na lijevoj strani. "Obično sam zemlju veslo čvrsto na oba obraza, rekao sam prije isporukom snažan udarac oboje, udarac koji mora imati odjek daleko izvan moj ured. Nasmijao sam se ugodno.

Tada sam osjetio svoju lijevu dojku. "Vaša bradavica je još teže", što sam istaknuo. "Moj penis je previše." Dao sam jedan udarac joj drhti obraze. "Mo les ah!" Plakala sam, izvlačenje slogova njezina imena. "To je sooo divan!"

Napokon je priznao: "Gospodine, smiluj se. Ne mogu podnijeti tu. "

"Ovaj put Slažem se, rekao sam. "U sredini je sve što ja vidim crveno bijeli početka žulj. Ne želim prekinuti svoju kožu ukusna, iako sam bi rado nastavili. Da li smatrate da ste naučili nešto danas? "

"Da, ja sam siguran u to, gospodin Evans. Samo nemojte me pljesak više. "Počela je sob nekontrolirano od boli, stida, i olakšanje.

"Tamo, tamo Melissa. Ja sam završio. Bili ste vrlo hrabri. Također mi je dao puno zadovoljstva. Ja rijetko postali tako temeljito pobudila. Dovoljno je ostati tamo. Dućan koji prodao mi veslo je također imao neke umirujuće balzama lokalnog analgetika u njemu skrenuti bol u osjetilne cool, i pomoći u procesu ozdravljenja. To je sigurno i pravne, iako, kao i sa lopaticama, sam za to plaćen gotovinom. "

Otvorio sam ladicu na mom stolu, ukloniti kontejner, a neki ga lijevao u moje desne ruke, i počeo ga trljati preko Melissa je prekrasan iza. "Da li to osjećam bolje?"

"Da, on ne, gospodin Evans. Hvala vam toliko. Oh! "Ona cooed. "To se osjeća prekrasno. Ispada bol u zadovoljstvo. "

"Odlično! To je ono čovjek u sex shop rekao da će to učiniti. Dat ću vam nekoliko boca za ponijeti sa sobom s. Koristite ga kad god bol počinje. JA pravedan priželjkivanje JA mogao biti s vama primijeniti ga sebi. Volim trljanje ovaj preko glatke meso buns savršen. Ja posebno uživati trljanja između bedara. "Ona je pokušao držati od giggling. Kad sam bio završio, vratio sam bocu na moj stol, i obrisala mi ruku sa krpom.

Povrat na Melissa sam rekao, "Vi svibanj stand up now. Da vidimo kako izgledaju ispred. "

Kada je posluša, sam je rekao, "Moj bože, pogled na vas. Vaša vagina kaplje sa podmazivanjem. "

"O, draga!" Rekla je sa zabrinut izraz. "Ovo je uistinu sramotno."

"To bi moglo potopiti sve na putu kroz plave traperice," upozorio sam. "Samo minutu. Ja ću dobiti neki tkiva. "Srećom, imao sam neke papirna maramica iz mog prošlog hladno. Ja stooped pred Melissa, i reče: "Evo me, pažljivo brišući većinu privatni dio mog dobavljanje administrativne asistent." Melissa cradled naručju zajedno prije njezine grudi, zatvarajući svoje oči, giggling sa zadovoljstvom. Kad sam više nije mogao oduprijeti, nježno sam joj poljubio vulve, pravo na razrez. "Eto, to je bolje, rekao sam stavljajući vlažne maramice na moj stol ladici. Nisam htjela domar ih naći u košari za stari papir.

Ja održao Melissa nježno. "Ja ne mogu pomoći, ali oduševljavati na mekoću svoj savršeni leđa, i glatkoću vaše kože" Rekao sam joj: "Nadam se da ove sjednice je koristan za vas."

"To je, g. Evans", rekla je, me ljubi na mom obrazu, govoreći prije brzo, "I'm sorry. Ja ne bi trebali to napraviti. " napaljene matorke

"Drago mi je što si učinio, rekao sam, ljubeći njene usne. "Od sada ću biti stroga s vama. Očito, ja bih to učiniti ponovno. Bilo je još ugodnijim nego što sam očekivao. Ipak, ako se vrati na svoju prethodnu razinu performansi, dat ću ti velikodušno podizanje. Također moľete razgovarati o vaąim studentski kredit. Ja mislim da mogu voditi brigu o tome previše.

"Vi ćete imati problema sjedi za neko vrijeme, pa sam vas savjetovati ponedjeljak off. To će biti dan odmora s platiti da neću ubrojiti među svoje bolovanja ili godišnjih odmora. Zatim stavite svoju odjeću. Ti bolje neka mi hodati na svoj automobil s vama. Ovom susjedstvu može biti opasan subotom. "

1 коментар: