Servis za upoznavanje

недеља, 13. јун 2010.

ljubavnica

Sjedio sam na plaži piti led hladno pivo gleda se na more, to je bio prekrasan! Bilo je tako vruće da sam bio dan umire da se u more. Kao što sam bio pravedan o da biste dobili gore i dolje hodati do oceana, vruce zene šetnje u tange i sjedi u ležaljka ispred mene.

Ležala je na njoj prednjeg daleko od mene, pa sam dobio veliku pomoć od svoje hlače. Bili su roza i izgledao vrlo zbijeno na njoj, a kako je legla ona je sama deve nožni prst.

Sve iznenada sam osjetio nalet došli nad mene, to je bio brz i uzbudljiv, ali mi je iznenada, odjednom sam mogao osjetiti moje gaće početi rasti kao krv jurnu u moje dize penis. Ja oštro sjede opet i staviti knjigu sam bio čitanje preko trbuha kao što sam pokušao zataškati.

Nekako sam uspio pogledati dalje od deve nožni prst i kap moje kosti, i onda sam bio u mogućnosti da biste dobili gore i hoda do mora. Moje srce je još utrka i bio sam uspaljen sada, ja mislio to ja osobno bih ga dati sebi teško, kad sam se vratio u svoju sobu, ali nakon kupanja.

JA je dobio moj disalica zupčanik na i pao u vodu. Bilo je tako osvježavajuće uzimajući u vodu samo na cool off.

Kao što sam plivao dalje od skupine, okrenuo sam se oko nekih koralja kutu i vidio par na jednoj od linija bove. JA nije 'misliti velik dio i to na vrijeme, ali kao što sam plivao bliže sam mogao čuti oplakivanje. Zaustavio sam gdje sam bio i zadržao uzimajući tajno gleda na njih. Žena je očito bio vlasništvo orgazam, dok čovjek je šaputanje u svom uhu.grupni seks

Odmah sam osjetio nalet oko mog tijela i moje gaće odmah uskrsnuo, ali srećom sam se podvodnim tako nitko ne stvarno primjetio.

Bio sam sada tutnji u moje gaće, a kao što sam gledao na sam osjetio potrebu da ga trzati, tamo i tada. Ali ja sam prisiljen da se ne provode i na promatranje. Vidjevši kao da sam imao moj disalica zupčanik sam održao na moj dah i podvodni gledao, nisam mogao vjerovati svojim sreća!

Sam bio obličje ravno na jebeni par i odmah, bez razmišljanja Zgrabio sam pulsiranje penis i počeo drkati. Žene tits odskočiti kao čovjek baci u nju, i osjetio jedan sjenica s jedne strane i stroked joj klitoris s druge.

Bio sam toliko uspaljen do sada sam bio uzimajući paranoidnog o tome da li netko može biti promatranje, mene. Kao što sam došao gore za zrak sam vidio izraz na licu čovjeka i novog što bi joj učiniti, održao sam moj dah još jednom i otišao pod vodom.

Njegov thrusts je postao puno brži i sada, tako je moj trljanja. Odjednom je zastao zabadanje, a oko tri sekunde kasnije bijelu maglicu gushed iz njezina maca.

Odjednom je došao osjećaj u meni, znala sam da sam bio idući u udarac i napravio je posljednji ček vidjeti ako bilo tko je gledajući i nije bilo, pa sam gumiran tvrdih i brzo i može ga osjetiti dolaze, zatim u praskava sam došao tvrdi, bijela magla oko vodu sve oko mene kao i moj pulsirajući kurac čuva puše moj teret.

Bilo je dobrih pet sekundi za mene da se zaustavi i kao što sam stroked moj kurac jedan zadnji put mi je prošlo par plivao. Žena pogledao me i ona winked. Bio sam gobsmacked, ona mi je vidjeti ili je ona da sam gledala?

Bilo kako bilo, ona nije razgovor, samo namignuo i otplivao ravno. Sam tucked moje lupanje daleko kurac i počeo plivati natrag na nasip, još uvijek zaprepašteni na ono što se dogodilo upravo ...

Нема коментара:

Постави коментар