Servis za upoznavanje

четвртак, 24. јун 2010.

moja prva jebacina

David i ja bili smo na kauč. Gledanje filma i maženje. Čim je film bio gotov, on me pogledao u oči i naslonila u. Ja, previše, nagnuo se i naše usne dotaknu. Osjeća njegove meke usne dodiruju moje, odmah, počeo uzimajući moj tvrd kurac . Mi bi se na kauč za dobar deset minuta prije nego on pulls daleko i šaputanja u moje uho, "Idemo na moju spavaću sobu.". I smile ga i on dobiva gore. I, uskoro, slijediti. Kao što smo se izaći iz dnevnog boravka, mi zaustaviti i gledati na svaki ostali. Mi oboje osmijeh jedni na druge i onda smo u mršavih i poljubi. Mi smo tada glavu za svoju spavaću sobu.
Na našem putu prema svojoj sobi on odluči napraviti pit stop kako bi mu to pee kupaonicu dok sam iščekuju njegov povratak u svoju sobu. Uskoro, on hoda u vrata. On šetnje do mene i mi zagrljaj i započeti izradu out. On me vodi do njegova kreveta i onda me vodiče dolje na njegov krevet.
David, brzo, unbuckled moj remen i tada počinje unbuttoning i unzipping moje traperice. On je tada zgrabi noge moje traperice i nastavlja ih skinuti. Zatim je zgrabi moju boksači i povlači porub off, otkrivajući moje rock hard penis. On pulls njegov zbijeno rublje off pored i onda dolazi preko mene i uklanja moje košulje.
David i ja smo sad oboje potpuno goli s rock hard cocks. On me je pobjeći natrag na krevet i on dobiva na vrhu mene. Mi počnemo sa poljupcima i protrljati naša gola tela jedni protiv drugih. On zastenje nešto kao moje ruke slajdova dolje leđima i miluje svoju podatnom magarca. Nakon dobrog sedam minuta making out on mi govori da se na trbuh. Ja i on doseže preko na njegov Noćni stol i zgrabi cijevi za maziva i otvorena. Mogu osjetiti da je hladno i vlage podmazivanje kako je pošprica na moj anus. Sada ću se početi osjećati svoj prst, polako, ući moj magarac. Davis polako pomiče prst prema i iz mog magarca. Zatim dodaje drugi prst. Onda treći. David je sada moj magarac lijepo i opušteno.gole devojke
David zgrabi svoje maziva i opet se pošprica na njegov penis hard rock. Ja mogu čuti zvuk njegove ruke stroking njegov penis. Odjednom, osjećam ga dobili na leđima. On je glava njegov penis dotakne moj anus. Polako, David slajdova njegov penis u moju guzicu. Konačno, kada njegov penis je sve u, počinje mi jebeni. Nikada nisam bio tako vruće u moj cijeli život.
Brže i brže nastavlja me fuckin. I doći iza mene da vidim ako je moj san napokon postao stvarnost. Da je njegov penis je zapravo u meni. I onda zgrabite David's magarca i početi ga trljanjem. On neka je iz dugo stenjati i dalje mi je jebeni hard. Brže i brže on fucks. Ja, dakle, počinju čuti njegov disanja dobiti brže i brže. I doći iza mene i opet počeo trljati magarca opet. On neka je iz dugo, vrhunac, jaukati, a zatim počinje da puca njegova opterećenja vruće u moje debelo.
David pulls njegov penis iz moje dupe i on sruši se na krevet pored mene. Mi pogledamo jedni druge, osmijeh i poljubac. Mi onda zaspati u međusobnim oružja. Nikad neću zaboraviti moj prvi put. To je vrlo sjećanju.

Нема коментара:

Постави коментар