Servis za upoznavanje

среда, 9. јун 2010.

moja sestra

Ja sam Ivana i sam postao udovac kada je moja supruga umrla prije pet godina, vrlo neočekivano od osa ubod u našem vrtu.

Moja sestra, Joan, bio je udovica prije tri godine. Ona i njezin muž živio i radio u Francuskoj. Ubila ga hit and run motorist kad su hodanje u svoj grad. Ona se vratili u Englesku, a da nitko drugi nego ja relativna kupio kuću nekoliko ulica od moje.

Za nekoliko godina moja žena i ja je uzeo naš kamp prikolice svake godine da bi kamp pored mediteranska na jugu Francuske. Kamp ima pješčanu plažu gdje smo plivali. Kad sam postao udovac sam nastavila ići u kamp da se svake godine.

Prošle je godine Ivana upitala može li ići sa mnom tako da sam ju je odveo u kamp. Imam velika tenda za van, a ja spavala u njemu, dok mi je sestra spavala u kombi. Sve vrlo pravilno.

Jednog dana smo otišli istraživati u moj auto i došao preko nudistička plaža oko četiri milje od kampa. Nitko od nas ikada bio na jednu, oboje smo ga pronašao zanimljivo vidjeti toliko goli ljudi, svih oblika i veličina šetnju oko. JA je pitao ako smo Joan trebali probati ga sami i nakon malo misli, rekla je da moramo.

Evo, ja bi trebao objasniti da kad smo bili sasvim male djece naša majka bi nas operite zajedno u kadu, tako da je moj sestra i JA je vidjeli jedni druge sasvim gola. U toj dobi je to značilo ništa za nas. Majka nas okupana zajedno do, pretpostavljam, mislila kao što smo je odrastao treba kupku zasebno.

Joan i ja išao malo način uz plažu, a obojica se činilo nerado maknete dok sam rekao da je dogovoreno da se to učiniti i mi trebali ići naprijed. Bili smo oboje nose sandale, t-shirt i kratke hlače, a ona je nosila grudnjak. Uklonili smo naše sandale i sam skinula moju majicu. Joan je polako isto otkriti njezine grudi čvrsto održavaju u mjestu koje je grudnjak. Rekla sam joj morala maknuti to što, nakon nekih oklijevanja, i ona. Bio sam oduševljen da vidi njezin čvrst i njihove grudi ružičaste bradavice. Ja iščašenje off moje gaćice i stajala, potpuno gol, ispred moje sestre. To mi je dao uzbuđenje. Budući da sam sad gola je ona izdvajali off joj gaćice i tamo stajala, akt, ispred mene.

Do tog trenutka nisam vidio golu jer smo bili djeca i sam volio ono što sam vidio. Što lijep lik ona ima. Stan želuca duge, vitke noge, a unshaved maca. Nisam mogao 't sam pomoći. Moj penis je počeo rasti, a imao sam ispričati se za ono što je Joan događa meni. Ona je rekla da se ne biti zabrinuti jer je, također, bio je pod utjecajem gledajući mene "u potpunosti".

Mi smo sjedili dolje i gledali nudisti pješačka prošlosti. Jedan par, hodanje u našoj blizini, su razgovarali na engleskom pa sam ih prestala i Joan i ja razgovarao s njima. Oni sebe predstavio kao Frank i Ethel i, što je slucaj, oni su brat i sestra. Ethel je imao lijepa brojka, ali, za razliku od Ivana `s, joj maca obrijana.

Mi smo se vrlo dobro slagali s drugima i oni nam rekli da su šator u kampu u blizini. Mi smo bili pozvani da ide tamo, a mi svi odjeveni. Joan i ja slijedio u moj auto u svoje kampu.

Njihova šator je imao dvije spavaće sobe i blagovaona largish-cum-dnevnim boravkom.

Franka nam je rekao da su on i njegova sestra često su gol u blagovaonom i pitao nas ako smo željeli da im se pridruže tako. Sada da je Ivana i ja bili zajedno goli na plaži, mogli smo vidjeti nijedan razlog zašto bi trebao `t. Stoga svi gol i svi su bili goli ponovno zajedno. Vidio sam Ethel gola na plaži na otvorenom, ali ovo je bilo drugačije. Bio sam sada sasvim blizu nje u granice šator i počeo sam postizanje erekcije. Morao sam se ispričati, ovaj put za Ethel, ali njen odgovor je bio "Ne brinite. I don` t mind. Pogledajte Frank ". Naravno, Frank je uzimajući hard-on od obličje at Joan. On je, također, ispričao ali Joan, kao što su Ethel, rekla je da nije bila `t zabrinuti onim što je vidjela.

Ivana i ja sada imao iznenađenje. Vidjeli smo Ethel se u ruci svoga brata `s erekcijom i moždanog udara raste čineći ga potpuno uspravno.

Frank je rekao "Vi musn` t umu ono što radimo. Mi često učiniti i više ".

Iako je takvo ponašanje je bilo novo za Ivana i mene nekako sam ga pronašao uzbudljivo vidjeti Ethel masturbira njezin brat i rekao tako. Joan priznao nam sve što je pronašao uzbudljivo, previše.

U tu Ethel rekao Joan "Kao što ste oboje pronaći uzbudljivo vidjeti ono što Frank i ja smo radili zašto don` t to radite na Ivana, kao i? " Pogledao sam na moja sestra i rekla mi je "Shall?" . Moj odgovor je bio: "Idi naprijed i učiniti". Sam bio idući u uživati bitak masturbirao po moju sestru. Bilo bi bolje nego događaj to ja sam, što sam često učinio, danas.

Joan je uzeo moj blagi erekciju čvrsto u ruci i stroked. Sam bio bitak grču off moja sestra. Ja sam vrlo brzo postala potpuno tvrdom onda vidio Franka stavite prste u Ethel `s pićka tako da su se masturbira jedni druge. Kao što je Ivana bila mi je frigging sam računao da je Frank je radio isto Ethel, ja bi trebao učiniti isto za Joan. Tako sam i skliznuo prstima u njoj maca se da je jako mokro. Ja milovala joj klitoris i imali smo orgazme zajedno, moja sperma pada na travu. Frank i njegova sestra su radili isto, a njegove sperme pucao na travi. Mi, svaki je dao sestara nekoliko orgazama prije nego su bili zadovoljni.

Kada se Ivana i sam se vratio u naš kamp, razgovarali smo na ono što smo svi učinili. Frank i Ethel je masturbirao jedni na druge i tako da smo imali. Joan i ja dogovorili da je to vrlo nestašan, ali tako što? Sada smo počeli čuditi što je značilo Franka kada je rekao da su on i Ethel masturbirao jedni druge "i više". Mi smo odlučili da on mora imati je značilo da su imali seks zajedno. Mi je rekao da bi bilo incesta, ako oni, ali nekako, kao Joan i imao sam masturbirao svaki ostali, mi weren `t stvarno u poziciji da kritizira Franka ako je imala spolni odnos sa svojom sestrom.

Kad smo ih susreli na naturistička plaža sljedeći dan smo ih pozvali da dođe u naš kamp, što je i učinjeno.

Kao što smo učinili u njihovu šatoru Uzeli smo gola u tendom i opet sam ga pronašao seksualno uzbudljivo riča
biti gola sa oba Ethel i Joan. Sada, međutim, Nisam moraju se ispti za moju blagi erekciju. Opet, bili smo masturbira, ali sam bio s Ethel i Frank je s Joan. Voljela sam se po frigged Ethel i miluje unutar joj maca. Sam mogao vidjeti da je Ivana volio masturbira s Frankom. Očekivao sam da ćemo svi cum kao da je, ali Frank izjavio je da bi zasebna i sam se vratio na moja sestra i on svojim. Mi nastavio masturbirati zajedno, ali onda sam vidio da je Frank bio sad miluje Ethel `s grudi dok mu je s druge strane bio je u njoj pizda. Onda Ivana i vidjela sam da, bez riječi se, rekao je, Ethel ležao na leđima na tlo. Frank stajao jašući joj se tada ležao na vrhu nje. Tamo je gurnuo svoju ogromnu erekciju na svoju sestru `e pička i počeo jebeni joj. Sada Joan i znao sam da je naš Pretpostavljam da je značilo da su on i njegova sestra jebanje jedni druge bio u pravu kad je rekao "i više".

Dok Frank je zabadanje u Ethel je pogledala gore i predložio da bismo trebali učiniti isto. Nisam stvarno znam što da mislim o tome, ali Joan je rekao "Idemo. Let` s to učiniti ". Nisam trebaju biti pitani dva puta. Bio sam u takvom stanju gledajući Frank i njegova sestra jebeni jedni druge i imaju dijelom je masturbirao obje Ethel i Joan Nisam mogao 't oklijevati da zajebavati joj. Ona je djelomično masturbirao Franka i mene, tako da čim sam ušla joj je počeo cumming. Sam bio u mogućnosti osobno spriječio ejakulacije za samo par poteza onda sam se morala povući. I Daren `t cum unutar nje, jer ona nije imala zaštitu. Mi smo završili jedni druge off rukom i da bismo mogli vidjeti da Frank je cumming unutar njegova sestra `s vaginu. On je očito napravio njoj imati nekoliko orgazama prije nego što je izvukao van i kad sam rekao da je ono što je učinio je opasno. On se nasmiješi i reče: "Nije uopće. Ona je na pilule".

Kada je Frank i Ethel ostavio nam odlučili smo se mi moramo kupiti neke kondome, što smo učinili. dopisivanje sa kurvama

Sljedeći put smo bili u Franka i Ethel `e šator pripremili smo da imaju sex ponovno. Joan i ja jebeno žestoko i ja pucao moja sperma u kondom s velikim zadovoljstvom. Frank, kao i prije, jeben Ethel i ejaculated u njoj.

Kada završite Sjedili smo u logoru stolice i imao nekoliko čaša vina dok smo oporavio. Imajući upravo je jebeno meni Joan je rekao da će to imati, ako Franka Ethel Zar `t mind. Ona Zar `t umu i rekla da` d voljeti vidjeti njezin brat jebeni Joan i dodao da bi voljela imati seks sa mnom. Da biste da je Ivana odgovorila da je ona mogla učiniti, a ona će uživati gledajući mene joj jebote. Dao sam Frank kondom, ali Nisam potrebno jednom kad unutar Ethel. Sada sam bio u mogućnosti to push moj goli kurac u nju. Bilo je divno biti meso meso i slobodno cumming obilato u njoj pizda Joan je mnogi koji imaju orgazme kao Frank je sigurno ejakulacije u kondom.

Kada se Ivana i sam se vratio u naš kamp oboje smo je rekao da smo imali prekrasno popodne. Joan je dodao da Frank `s penis je bio toliko velik njezine orgazme su najbolji kojeg je ikad imala.

Prije Joan i ja se vratio u Velikoj Britaniji mogli smo više puta ono što smo mi učinili. Frank i ja jebeno sestara i tada promijenio partnera, a ja jebeno Ethel i Frank jebeno Joan.

Kad smo stigli kući Joan dobiti potrebne tablete i mi možemo imati seksualni odnos kad god smo željeli da Joan je priznao da joj je nedostajalo Francima veliki penis.

To sve se dogodilo u Francuskoj prošle godine.

Нема коментара:

Постави коментар