Servis za upoznavanje

среда, 30. јун 2010.

velike sise

Ja sam trenutno brucoš na veliki južni sveučilišta. Htio bih vam reći o iskustvo koje se dogodilo za mene prvi tjedan sam bio na kampusu. To je bio moj prvi petak navečer na svoje i ja bili pozvani na party bratstva. Prije nego što sam ići dalje, neka mi malo opisati sebe. Ja sam 18 pusenje kurca oko šest-stopalo visok i težak 180 £. Mnoge žene imaju zove me dobro izgleda, ali rekao bih da moj najbolji lik mi je prosječna dužina,karanje ali vrlo debeli penis.

Sam stigao na party na oko deset. Odmah sam ispunjena moj krigla i otišao u potrazi za ženkama. Ja sam naučena na stranama gdje dečke brojno nadmašiti djevojke koje omjeru od dva do jedan,svrsavanje a vi se boriti za komad magarca. Ova stranka je potpuno drugačiji, nije bilo dovoljno ženki, a svi su bili vrući. Nakon provjere scenu, odlučio sam da se koncentriraju na Saru, pohotan plavuša oko pet i pol metara visok, 110 funti,lizanje s oko 36-inčni tits. Bila je odjevena u traper suknja mikro lijevo da gotovo ništa na maštu. Na vrh da je nosila vrlo nametljiv bijela bluza. Nakon uobičajenog kontakta s očima, flert,pickice i mali razgovor, znali smo da smo oboje htjeli jedni druge. Sam predložio da idemo natrag u moje spavaonica sobi za nastavak razgovora.

Nakon što smo stigli Ja joj piti. Dok sam bio savijanje preko hladnjak, Sara došao iza mene i počeo mi masirati iza. Ja ravnanje gore,jebacine okrenuo i dovezao moj jezik u njezinu čeka usta. Nakon jako dugo i strastveni poljubac-Francuski, preselili smo akciju na to kauč. Dok su nam se jezici bili zaključani zajedno, moje ruke i krenuli u njezinu bluzu i na njoj soft braless grudi. Sara ruke nisu ni nezaposlen,amaterke kao što je moje nervozno otkopčan 501's. Ona gasped kad moj penis skočio na pozornosti. Sara potonuo na koljena i počeo lizati moj kurac kao lizalica.

Nevjerojatno,vruce ali ona je u stanju gutati moju sedam inča desno dolje na moj lopte. Sam mogao osjetiti dolaze počinju rasti, a ja izvukao iz njezinih usta kao što sam pucao, nakon potok potok jizm na Sarino lice, kosu, a tits. Ona lizali gladno dolaze iz njezine usne i lice, degustacija moju spermu na njezin jezik i lizanje preljev od kraja moj penis. Završila,kurca pražnjenje zadnji mog doći i očistiti moj vratila sa svojim jezikom.

U želji da povratak naklonost, sam je pokupila, a njoj smješten na kauču. Uzimao sam Sara's suknje off i pronašao G-string ispod. guranjem na stranu,drkanje otkrio sam uredno odrezani plavuša bush prepunim zrna ljubavi nektara. Brzo sam spustio glavu i počeo sudjelovati njezine izuzetne ljubavni napitak. Sara je bila oplakivanje i mlaćenje o toliko da je bio uzimajući teško držati usta na nju. JA naknađen moj jezik sa mojim prstima kao što sam polako ivicom joj otvaranje i umetnuta dva prsta u njoj pizda.

Onda sam počela trljati klitoris krugova oko nje sa svojim thumb. Sara jedva mogla sadržavati, to je sve što sam mogla učiniti da joj može očuvati od pada off kauč. Nakon samo nekoliko minuta ovog tretmana,pickice Sara je jauk pretvorio u krik, i njoj pizda stegnuta oko prstiju kao ona ode u nasilne orgazma.seksi mama

Nakon što je oporavio, Sara je rekao da je upravo imala orgazam najbolji je ikada imao. Odgovorio sam da će biti više da dođe kao što sam ustao i montirati moj mali božice ljubavi. Sara je pička bila glatka kao svila kao što ni ja pokopan do balčaka u kosu pita. Kao što smo valjanog off kauč i na pod, ja valjane Sara više i počeo slam joj pseću stilu dok sam dosegla gore i fondled joj uspravno bradavice.

Znala sam da ne bi dugo trajalo, pa sam povećao moje tempa. Kao što sam neka moja druga opterećenja letjeti u Sarin maca, ona je opet otišao u konvulzija i imala je još jednu zemlju-drobljenje orgazma. Ostatak noći je proveden jebu se i puše na sve moguće pozicije.

Nepotrebno je reći, ja više ne treba ići u potrazi za maca. Ja sada imam stoji poziv Sara da se zaustavi po bilo kojem trenutku.

Нема коментара:

Постави коментар